رفتن به محتوای اصلی
x

جناب آقای دکتر مرآثی ریاست اسبق دانشکده بهداشت طی ارسال نامه ای از همکاران، معاونین و مجموعه علوم پزشکی تقدیر و تشکر نمودند

 

 

بنام خداوند جان و خرد

 

سلام و ادب و احترام خدمت همکاران عزیزهیات علمی، کارکنان، بازنشستگان و دانشجویان گرامی

خداوند بزرگ را شاکرم که در این مدتی که در خدمتتان بودم، همراهی و همدلی شما را داشتم و به یمن این موهبت اللهی شهادت می دهم هرآنچه در توان داشتم در طبق اخلاص گذاشتم تا با همکاری یکایک شما دانشکده ارتقاء یابد. در این دوران از بسیاری از شما مطالب زیادی آموختم و بخاطر همراهی ها و تحمل کاستی ها بعلت شرایط موجود کشور بسیار سپاسگزارم. از همه کاستی ها و کوتاهی هایی که داشته ام و قول و قرارهایی که دادم و قادر به انجام ان نشدم پوزش می طلبم.

بارها و بارها اعلام نمودم و هنوز اقرار می کنم که فضای دانشکده مان به لطف صفا و صمیمیتی که وجود دارد دوست داشتنی و علیرغم همه مشکلات موجود قابل تحمل و قابل قبول بعنوان "وادی مقدس" می باشد.

تمام اعمال و اقداماتی که در چهار سال گذشته در دانشکده انجام شد به پاس همکاری و همدلی همکاران عزیزم اعم از هیات علمی و کارکنان دانشکده و همچنین ریاست محترم و معاونت های محترم ذیربط در دانشگاه بود که امیدوارم شتاب این اقدامات بیشتر و بیشتر شود چرا که این پتانسیل در راستای ارتقا سطح سلامت جامعه و همچنین خدمت به دانشجویان عزیز که سرمایه های این مملکت هستند در این دانشکده کماکان وجود دارد.

از همه همکارانم که در این مدت در کنارشان بودم حلالیت می طلبم و از خداوند متعال طلب امرزش و ارامش ابدی برای مرحومه خانم دکتر محمدزاده و برای روح بلند همه همکاران وعزیزانی که دار فانی را وداع گفتند را دارم و یاد و خاطره انها را گرامی می دارم.

ارزوی توفیق و سلامتی برای تک تک شما دارم.

 

                                                                                                                        ارادتمند -دکتر مراثی