رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری جشن دانشجویان ورودی سال ۱۴۰۲ در دانشکده بهداشت

در روز دو شنبه مورخ ۲۴/ ۷/ ۱۴۰۲ از ساعت ۸ لغایت ۱۲ مراسم جشن دانشجویان جدیدالورود دانشکده بهداشت در تالار میعاد و سپس در گروههای آموزشی با حضور هیات رئیسه دانشکده ، مدیران و کارشناسان  گروههای آموزشی و دانشجویان جدید الورود برگزار گردید .

در ابتدای جلسه خانم دکتر مصطفوی رئیس دانشکده بهداشت ضمن خوش آمد گویی به دانشجویان به معرفی دانشکده پرداخته و بر اهمیت و نقش آنان به عنوان دانشجو و لزوم تلاش مستمر و پیگیر در بهره گیری از امکانات و فرصت هایی که در دانشگاه در اختیار آنها قرار می گیرد به منظور کسب توانمندیها و رشد فردی و اجتماعی در راستای ارتقای سلامت جامعه تاکید کردند.  رئیس دانشکده بهداشت در ادامه افزود: محیط دانشگاه لازم است انگیزه های متفاوتی را در ما ایجاد کند و با توجه به تغییر مهمی که در تعریف سواد ایجاد شده است دانشجویان عزیز لازم است از این فرصتها برای رشد ابعاد مختلف سواد در خود استفاده نمایند تا بتوانند انسان های موفقی از جنبه فردی و اجتماعی باشند. وی در بخش پایانی صحبت های خود برای تمام دانشجو یان آرزوی توفیق روز افزون نمود.

سپس این برنامه با تشریح حوزه فعالیت و مسایلی که لازم است توسط دانشجویان در حوزه های آموزشی، تحقیقاتی و فرهنگی مورد توجه قرار گیرد توسط دکتر شهنازی معاون آموزشی ،دکتر ابراهیمی معاون پژوهشی و دکتر زمانی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده  ادامه یافت. در پایان برنامه سوگند نامه دانشجویی توسط رئیس دانشکده قرائت و توسط دانشجویان هم خوانی شد.

در ادامه برنامه دانشجویان با حضور در گروههای آموزشی  با اعضاء هیئت علمی و کارشناسان آشنا شده و با اساتید مشاور در گروههای آموزشی نشست داشته و سپس از امکانات، فضای فیزیکی، آزمایشگاهها و کتابخانه دانشکده بازدید نمودند.