رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری آذرماه پژوهش در دانشکده بهداشت

شنبه 5 آذر1401، به مناسبت  آذرماه پژوهش ، نشست صمیمانه ای  با حضور معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه ، مسئولین ، اساتید و دانشجویان دانشکده بهداشت در تالار میعاد  برگزار گردید.

 در این جلسه دکتر مصطفوی رییس دانشکده،   ضمن تبریک  آذرماه پژوهش ، طی سخنانی در ارتباط با اهمیت، جایگاه و نقش تحقیقات در سلامت جامعه، شاخص های یک تحقیق کاربردی و مهمترین موضوعات و مسئله های پژوهشی دانشکده بهداشت مطالبی بیان نمودند.

در ادامه آقای دکتر ابراهیمی معاون پژوهش و دانشجویی -فرهنگی ، گزارش عملکرد پژوهشی دانشکده را ارائه و با اشاره به نقاط قوت برنامه های پژوهشی ، راهکارهایی جهت بهبود فرایندهای پژوهشی  ارائه دادند.

همچنین در مناظره پژوهشی  گروههای آموزشی  دانشکده ( گروه اپیدمیولوژی و آمارزیستی ، گروه آموزش بهداشت و ارتقا سلامت، گروه مهندسی بهداشت محیط و گروه مهندسی بهداشت حرفه ای ) اساتید بزرگوار و دانشجویان گرامی دعوت شدند و در خصوص چالش ها، راهکارها و مواردی مربوط به روند کارهای پژوهشی گروه خود صحبت فرمودند.

در ادامه  این مراسم آقای دکتر عسکری معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه در خصوص جایگاه پژوهش های اثر گذار در پیشرفت جامعه  و تسهیلات معاونت تحقیقات  و فناوری جهت ارتقا وضعیت پژوهشی دانشگاه صحبت کردند. همچنین در پاسخ به سوالات و پیشنهادات اساتید و  دانشجویان مطالب  مفیدی را مطرح کردند که در آینده نزدیک با تصویب و اصلاح آیین نامه ها برخی روندهای پژوهشی تسهیل گردد.

در انتهای مراسم از اساتید برجسته  در حیطه پژوهش و دانشجویان برتر پژوهشی تقدیر و تشکر به عمل آمد.